fbpx

טרנד היבוא הנרחב לארץ בשנים האחרונות, בעיקר ממדינות המזרח ובראשן סין, הביא לחסכון כלכלי משמעותי בקרב צרכנים ישראלים רבים בדגש כמובן על אוכלוסיית ההורים. למרבית ההורים הישראלים ישנן הוצאות שונות ומגוונות בין היתר על ריהוט הבית בדגש על הריהוט לילדים, כך למשל מיטות לחדרי ילדים כיום צריכות להיות שילוב מספק של יופי, תחכום ונוחות בכדי להעניק לילדים שינה ערבה ונעימה. לילדים של ימנו יש דרישות, זהו חלק מן החינוך למודעות, לדעתנות ולשכלול היכולות הקוגנטיביות שלהם. ההורים של היום לא בוחרים ממש כיצד לעצב את חדר ילדיהם ובכלל זה את מיטות חדרי הילדים, אלא שבפועל שהילדים עצמם מתערבים, מביעים את דעתם, פורשים את משנתם בנושא, משנה שהרבה פעמים מתגלה כהכרעה הסופית שאין הורה מעז להתווכח עליה – אצל ילדי דור הסמארטפון, הפרסום והמדיה מתפתחת לא רק דעה אלא גם טעם אישי מובהק ועקשנות ברורה.

יבוא אישי באופן פשוט ומותאם

כשמדובר בילדים בגיל צעיר יחסית, הרי שלהורים אכן יש את יכולת ההחלטה וההכרעה באשר לבחירות הריהוט השונות אבל החל מגילאי עשר ומעלה לערך, כבר מדובר בתחילת גיל ההתבגרות (שמשנה לשנה מקדים לתת את אותותיו עד שיהיה חלק מחבל הטבור…) וישנה יותר מעורבות של הילדים בבחירות הנוגעות אליהן אישית. במקביל ניתן לומר כי תופעת היבוא האישי שמאפשר באמצעות הרשת יבוא פשוט ונוח של כמעט כל מוצר קיים, חושף היום בפני ההורים וגם הילדים שורה של אפשרויות לעיצוב חדרי ילדים, מהם כל מה שנדרש זה בעיקר לבחון ולבחור, וניתן לעשות זאת בקלות במגוון אתרים מקוונים של יבוא רהיטים מסין אונליין בהם מוצגים לראווה מבחר קטלוגים חדשניים ומרהיבים. עובדה חשובה נוספת  שכדאי לדעת היא כי הייצור הסיני על כל שרשרת העיצוב, הייצור, האחסון ועד לשלב בו המוצר מגיע לארץ עשוי לעשות עם ההורים צדק  ולהציע להם שפע של מוצרים במחירים הנמוכים לעיתים עד 45% ממחירם השכיח בשוק, מה שהפך את אתרי רהיטי הילדים המקוונים לאוצר של פעילות דינמית להזמנות מאסיביות של דגמים ופריטים כיד הדימיון.

רוצה להתחיל למכור?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם