fbpx

בניית חנויות וירטואליות

בניית חנויות וירטואליות – למה לבנות אתר חנות שלנו (חנות אקספרס)?

האינטרנט השתלט על העולם. היום ניתן למצוא כמעט הכול באינטרנט. האינטרנט גם הפך את רוב היבטי החיים לפשוטים, וקניות מקוונות הן תחום אחד שבולט מבחינת הנוחות שהוא מציע. בעולם שבו רבים מעריכים חיסכון בזמן ובכסף, בניית חנויות וירטואליות הופכת למעשה שבשגרה והקונים מעבירים את רוב הקניות שלהם לעולם האינטרנטי. 

לכן, אם אתם רוצים למשוך קונים מקוונים, תרצו לוודא שמי שיבנה לכם את אתר החנות תהיה חברה מנוסה שתוכל להבטיח שהחנות האינטרנטית שלכם תצויד במאפיינים החשובים ביותר, כמו:

  1. אפשרות להגיע לאתר החנות גם בטלפון הנייד

הקנייה באינטרנט צריכה להיות נוחה ועם גישה קלה ומידית לחנות המקוונת, לא משנה באיזה מכשיר משתמשים. חשוב שהחנות המקוונת תהיה בנויה על תבנית עיצוב רספונסיבית עם תכונות שיהיו זמינות לכלל המשתמשים בכל מקום ובכל עת. 

  1. אפשרות למשלוח חינם או במחיר תחרותי

אחד המחקרים של UPS מצא ש-81% מהקונים המקוונים מסכימים שההיבט החשוב ביותר בביצוע קנייה הוא האפשרות של משלוח חינם. גם אפשרויות משלוח אחרות קיבלו ציון גבוה מאוד, כולל קבלת דמי משלוח משוערים מוקדם יותר בחוויית הקניה. 

מסתבר שעגלות קניה רבות ננטשות רק בגלל סכום המשלוח הגבוה והבלתי צפוי. עם זאת קונים מקוונים מפגינים גם גמישים. כי אותו מחקר דיווח ש-58% מוכנים להוסיף דברים נוספים לעגלת הקניות כדי לזכות במשלוח חינם.

  1. פונקציות מתקדמות לניווט וחיפוש 

חנות מקוונת צריכה להיות ידידותית למשתמש. היא צריכה להיות מוגדרת כך שתוכל להציע שופינג קל יותר בהשוואה לחנות ברחוב. 

החברה שבונה את אתר החנות תבחר עבורכם בתוכנת מסחר אלקטרוני שתאפשר לבנות את חלון הראווה המקוון שלכם. החנות האלקטרונית שלכם צריכה להציע לקונים זרימה ברורה ואינטואיטיבית שתאפשר להם לעקוב אחריה בקלות. הלקוחות גם צריכים למצוא בקלות את הפריטים שהם רוצים לבדוק ואת הדברים שבהם הם עשויים להתעניין.

בקמעונאות המקוונת, אפשרויות הניווט והחיפוש מאפשרות לחנות לתת מענה לכלל הלקוחות, גם לאלה שלא יודעים את השמות האמתיים של המוצרים שהם מחפשים. פונקציונליות החיפוש צריכה לתת לקונים המקוונים הצעות לגבי דברים שאולי הם מחפשים.

  1. אפשרויות של תמונות מעולות

לא בכדי אנחנו אומרים: ״תמונה שווה אלף מילים״. עם זאת, במקרה של חנות מקוונת, התמונה עשויה להיות שווה יותר. תמונות של המוצרים שלכם ישפיעו על הלקוחות בדרכים שיגרמו להם לצאת מהאתר או לרכוש. 

כיוון שקונים מקוונים לא יכולים לראות את המוצרים פיזית וגם לא לגעת בהם, התמונות, ובעיקר התמונות של המוצרים, הן חשובות ביותר.

תמונות המוצרים צריכות להיות ברורות ומצולמות ברזולוציה גבוהה. חשוב גם לצלם את המוצר מנקודות מבט שונות כדי לתת ללקוחות מושג ברור יותר על המוצר.

המשמעות היא שחשוב לצלם את התמונה מכול זווית ובזום, ולהציע כמה תמונות. עם זאת, לא צריך להגזים. פעולה זו עלולה להטעות קונים מקוונים ולגרום להם לקנות משהו שלא ישרת אותם היטב.

אהבתם את האתר שלנו – כנסו להצעה לבניית אתר