fbpx

הקמת חנות אינטרנטית עם חנות אקספרס

כאשר באינטרנט יש כל כך הרבה חנויות המתחרות על תשומת לבם של הצרכנים, זה קריטי שהחנות המקוונת שלכם תהפוך את השופינג לחוויה מרעננת; תעניק תחושה שאפשר לסמוך על המותג שלכם, ותגרום להרגשה נוחה במהלך הקניות. אחרי הכול אתם רוצים שהלקוחות יחזרו לקנות אצלכם ומשתוקקים ליצור קהל לקוחות קבוע ונאמן.

כשאתם מפקידים בידינו, חברת חנות אקספרס, את בניית החנות האינטרנטית שלכם, אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שהחנות שלכם תכלול את המאפיינים המובילים לסיכויי ההצלחה הטובים ביותר. 

ולמה אנחנו מתכוונים?

4 מאפיינים חשובים ליצירת חנות אינטרנטית אטרקטיבית

 

  • ניווט קל ונוח

 

אתר החנות אמור להקל על המשתמש למצוא את מבוקשו בלי הרבה הפרעות וטעויות. לשם כך חשוב לעצב את האתר תוך התחשבות באיזון הנכון, למשל, על ידי: 

  • צמצום עומסים. 
  • היפטרות מתפריטים נוספים הנפתחים ללא צורך. 
  • הגבלת מספר הקטגוריות (למשל, על ידי הכללת קטגוריות משנה תחת קטגוריות עיקריות).

 

  • עיצוב מינימלי

 

אתרי חנויות המקבלים את פני המשתמשים במוזיקה רועשת ובצבעים זרחניים, עלולים להבריח את המשתמש לפני שהקליק ולו פעם אחת בלבד, ולפני שאפילו עיין במוצרים.

אנחנו מציעים לשמור על עיצוב פשוט ונעים לעיניים. הלקוחות רוצים להגיע במהירות למוצר שהם רוצים לרכוש, בלי יותר מדי הייפ ורעשים.

 

  • קופה נוחה ומהירה

 

אתר שמכריח את הלקוח לנווט ולעבור בין 4 עד 5 מסכים, רק כדי שיוכל להגיע לקופה ולשלם עבור המוצר שבחר – גורם לתסכול. 

חנויות מקוונות מעולות הן אלה שמצליחות להפוך את התשלום לנעים וקל באמצעות מספר שלבים פשוטים, אבל גם על ידי הצגה תמציתית של המידע החיוני.

 

  • חלון ראווה ומבצעי מכירות

 

מה יגרום ללקוחות לחזור אליכם? מן הסתם מבצעי מכירות ודילים מפתים. על ידי הצבת מוצרים בהנחה במקום בולט באתר, הלקוחות שלכם יתרגלו לצפות להזדמנויות האלה ויחפשו אותן.

חלון הראווה של המוצרים שלכם יכול גם לפתות לקוחות לקנות מוצר שכלל לא התכוונו לרכוש, פשוט ברגע שראו אותו, התרשמו וחמדו אותו.

 

  • תיאור מדויק של המוצרים 

 

באתר המקוון, הלקוחות לא יכולים לגעת, לטעום או להריח את המוצרים שלכם. לכן, חשוב שתיאורי המוצר יהיו מדויקים ככול האפשר. זה יגרום להם להרגיש נוח לבצע את הרכישה.

בדומה לאתרי קניות מוצלחים אחרים, גם אנחנו ממליצים על נקיטה בצעדים יעילים נוספים, כמו: תמונות בחדות גבוהה ותיאורי מוצר מדויקים. 

קחו בחשבון שתיאורים מדויקים של המוצר או השירות גם יצמצם את מספר ההחזרות והלקוחות הלא מרוצים.

אנחנו, בחברת EDKesign, מאמינים שהקמת החנות האינטרנטית צריכה להיעשות לפי הצרכים הספציפיים של הלקוח. לשם כך, אנחנו מקפידים על שיתוף פעולה מלא עם הלקוח, החל משלב האיפיון וכלה בשלב העיצוב, תוך התחשבות ברעיונות ובצרכים הייחודיים של הלקוח. בנוסף, הצוות המגוון והמקצועי שלנו מעודכן כל העת בטרנדים החדשים ביותר המתפרסמים ברחבי העולם, כדי להקים עבורכם את החנות האינטרנטית העדכנית, היעילה והאטרקטיבית ביותר.