fbpx

בניית חנות וירטואלית – כל מה שרציתם לדעת

בניית חנות וירטואלית יכולה לסייע לכם להגדיל את המכירות בעסק שלכם באופן משמעותי. בין אם אתם יזמים החולמים על חנות משלכם ורוצים לחסוך את העלויות הכרוכות בהקמת חנות פיזית ובין אם יש לכם חנות פיזית ואתם רוצים להגדיל את המכירות – בניית החנות הווירטואלית תסייע לכם להגשים את החזון העסקי שלכם. באמצעות אתר חנות זה תוכלו לשווק מוצרים שלכם 24 שעות ביממה, לספק תמיכה אוטומטית ללקוחות, לשווק את החנות ומוצריה ללקוחות שלא חלמתם שיכירו אתכם מכל רחבי הארץ (ואולי גם בעולם אם תרצו) ולבנות מותג מוביל בתחום שלכם.

יש לי כבר חנות פיזית – מדוע אני צריך חנות וירטואלית?

חנות פיזית תהיה לרוב מוגבלת בכמות החשיפה שהיא מקבלת לקהל העובר פיזית בסמוך לחנות. אם אתם לא נמצאים ברחוב סואן מלא בתנועה סביר להניח שהחשיפה לחנות שלכם תהיה נמוכה מאוד. כמו כן, גם אם אתם כן נחשפים לתנועה רבה זה לא מבטיח לכם הכנסה גבוהה או כמות מכירות גדולה. בניית אתר חנות יאפשר לכם להגיע לקהל בלתי מוגבל מכל רחבי הארץ, ללא קשר למיקום הדמוגרפי של החנות. על ידי כך תוכלו להגדיל משמעותית את המכירות וההכנסות שלכם. תוסיפו לכך את העובדה שהחנות הדיגיטלית שלכם תוכל לעבוד בשבילכם גם כשאתם ישנים ותקבלו מספיק יתרונות להקמת חנות משלכם.

בניית חנות וירטואלית ללא פשרות:

  • ראשית יש לברר את צרכי החנות באינטרנט – לבנות אפיון של קהל היעד שלכם, היכן הוא נמצא באינטרנט, כיצד ניתן להגיע אליו ולבנות את החנות שלכם בהתאם. יש לאפיין גם את אתר החנות לפני תחילת הבנייה שלו – כיצד אתם רוצים שהאתר יראה? באילו צבעים? איך לשלב אלמנטים עיצוביים שונים ועוד.
  • עיצוב האתר – כעת הגיע הזמן לעצב ולבנות את האתר. יש לדאוג למבנה נוח ויעיל שיאפשר חיפוש נוח של מוצרים מצד אחד, צבעים שאינם בוהקים מדי או מציקים לעין הגולש, אפשרות לניווט וסינון מוצרים על ידי קטגוריות, תתי קטגוריות ותכונות נוספות.
  • אפשרויות רכישה שונות – כעת נבצע הסכם מול חברת אשראי וכן נבחן את אפשרויות הסליקה באתר. נשתדל להציע כמה שיותר אפשרויות סליקה ורכישה באתר כדי לאפשר לכמה שיותר סוגים של לקוחות לבצע רכישה ולא לוותר עליה בשל עניין מקום באשראי מסוים וכד'.
  • שיפור חוויית המשתמש – נבצע פעולות הפועלות לשיפור חוויית המשתמש באתר החנות. כמו למשל התאמה רספונסיבית של האתר, שיפור תפריטי הניווט, שיפור מהירות הטעינה של האתר, העשרת התכנים באתר, העלאת תכנים נוספים לבלוג באתר ועוד.

 

איך בונים חנות וירטואלית מקצועית?

פונים אלינו בחברת חנות אקספרס, המתמחה בבניית חנויות דיגיטליות ברמה הגבוהה ביותר, ונשמח לתת לכם את השירות המקצועי, המהיר והאיכותי ביותר בתשלום. החנות שלך היא ההתמחות שלנו. אנו אוהבים לבנות חנויות ייחודיות ומקצועיות שגם נראות טוב, גם מעוצבות כדי למכור וגם נוחות מאוד לגלישה, ניווט, רכישה עבור הגולש ותפעול קל ונוח עבור בעל החנות. 

מדוע דווקא חנות אקספרס?

  • מערכת קלה, נוחה ומהירה לתפעול – בעל החנות לא צריך ניסיון או ידע קודם. תפעול החנות, הוספה/הסרה של מוצרים וקבלת הזמנות מתבצע בקלות.
  • המערכת מציגה ניהול מלאי – כך שתוכלו לנהל ולעקוב אחר מלאי המוצרים שלכם בכל עת בצורה מקצועית ומדויקת.
  • התאמה רספונסיבית – המאפשרת מותאמת לגלישה במסכים בגדלים שונים: מובייל, טאבלטים, ניידים, נייחים וכו'.
  • מערכת ידידותית לגוגל – קוד אתר נקי, מסודר וקריא עבור הבוט של גוגל. שליטה מלאה בעריכת תגיות המטא במערכת בכל העמודים באתר, עמודי קטגוריה, עמודי מוצר ועוד ללא צורך בידע בתכנות.
  • ועוד מגוון רחב של יתרונות ומידע מלא שניתן למצוא באתר חנות אקספרס.

 

לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית לאתר חנות וירטואלית משלכם צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות!

 

=

שאלות-תשובות:

 

מהי חנות וירטואלית?

חנות וירטואלית הנה אתר אינטרנט המשווק מוצרים עם אפשרות לרכישה אונליין. אתר החנות יציג ברובו קטלוג מוצרים עם אפשרות להוסיף את המוצרים ל"עגלת קניות" באתר, לערוך את עגלת הקניות בכל עת ולעבור משם לעמוד התשלום המאובטח להשלמת תהליך ההזמנה באתר.

על איזו פלטפורמה כדאי לבנות את החנות הווירטואלית?

יש מגוון רחב של פלטפורמות אפשריות. אנו ממליצים על המערכת שלנו באתר חנות אקספרס שבה יש את כל מה שאתם צריכים לניהול חנות, מלאי והזמנות ברמה הגבוהה ביותר. 

האם אפשר להקים חנות וירטואלית גם אם אין לי מוצרים פיזיים למכירה?

כמובן שכן. יזמים רבים אינם מחזיקים כלל מלאי של מוצרים אצלם. הם משווקים את המוצרים דרך החנות וכאשר מתבצעת מכירה הם מבצעים את ההזמנה מהיצרן/הספק ומשלחים את המוצר לכתובת הלקוח באופן ישיר. 

איך לקוחות יבצעו רכישה באתר החנות שלנו?

לאחר שיסיימו להוסיף/לערוך/להסיר ולעדכן את עגלת הקניות שלהם באתר הם יוכלו מעמוד זה ללחוץ על כפתור התשלום ולהגיע אל עומד התשלום המאובטח. עמוד זה יאפשר להם מגוון אופציות לתשלום בהתאם למערכות הסליקה שחיברתם אל האתר שלכם. בונה האתר שלכם יצטרך לחבר אתכם לאחת כזו בהתאם להסכם שלכם מול חברת האשראי. כמו כן ניתן לחבר את המערכת לPAYPAL. 

איך נשלח את המוצרים ללקוחות אחרי שקיבלנו את ההזמנה?

לאחר קבלת ההזמנה והתשלום באתר תוכלו לשלוח את המוצרים בהתאם לסוג השירות שאתם מספקים. אם המוצרים לא אצלכם במלאי (כדוגמה ליזמים שהקימו חנות וירטואלית ללא מוצרים וחנות פיזית) אז תבצעו הזמנה מהספק ישירות ללקוח. במידה ויש לכם גישה אל המוצר הפיזי תוכלו לארוז אותו בעצמכם ולבצע את השליחה ללקוח בהתאם למדיניות המשלוחים שלכם: עם דואר ישראל או שליח בהתאם לבחירתכם.

למה כדאי לבנות חנות דיגיטלית גם אם יש לכם חנות פיזית?

באמצעות חנות דיגיטלית תוכלו להגיע לקהלי יעד נוספים שלא נחשפו פיזית לחנות שלכם או אפילו שמעו עליה, להציג להם את המוצרים שלכם ולאפשר להם לבצע רכישה עם הזמנה עד ביתם של המוצר. בנוסף החנות יכולה לעבוד 24/7 ללא תשלומי חשמל, ארנונה, הוצאות אחרות ואפילו הצורך בעובד שיהיה נוכח פיזית בחנות. במילים אחרות – הגדלה משמעותית של המכירות אם עבודת הפרסום מתבצעת בצורה נכונה.

האם ניתן לעשות קידום אורגני לחנות דיגיטלית?

כמובן. אומנם זה מאתגר יותר אולם ניתן להוסיף תכנים לבלוג באתר, להעשיר את עמודי המוצר בתכנים נוספים, לבצע אופטימיזציה והתאמות שונות, לדייק בשם המוצר לתוצאות המהירות של גוגל, לבצע קידום לוקאלי ועוד.

איך ניתן לשלב מבצעים בחנות דיגיטלית?

בדרך כלל בכל פלטפורמה תהיה אפשרות להוסיף הנחות/מבצעים למוצרים מסוימים על ידי הקשת קוד שובר. כאשר הלקוח יקיש קוד שובר בעמוד התשלום המחיר יעודכן עם ההנחה.

איך לשפר את חוויית השימוש באתר החנות כדי להגדיל מכירות?

דאגו לעבוד על שיפור חוויית המשתמש באתר שלכם כל הזמן. הכוונה היא להציג מספר אפשרויות תשלום, לשפר את חוויית ההרשמה וההזמנה באתר, לשפר את מהירות הטעינה של האתר, להתאים את האתר רספונסיבית לגלישה במסכים שונים ועוד.

אילו אפשרויות תשלום ניתן לחבר אל אתר החנות שלנו?

יש לעשות הסכם עבודה מול חברת אשראי ובהתאם לכך תוכלו לאפשר ללקוחות שלכם אפשרות סליקה מסודרת דרך האתר. כלומר לשלם באופן ישיר דרך עמוד תשלום מאובטח, לשלם באמצעות מערכת ייעודית צד ג' כמו פייפאל וכו'. חנויות מתקדמות הרוצות להגדיל ראש אף מאפשרות לבצע סליקה באמצעות הטלפון או העברה בנקאית עם תמיכה משירות הלקוחות.