קניות באינטרנט – חוויה נוחה ובטוחה

אם פעם אנשים רבים היו חוששים להכניס את פרטי כרטיס האשראי שלהם לרשת מחשש לזליגת המידע לאחרים, הרי שהיום כבר התארגנו מרבית חברות האשראי בכדי לחסום את הפרצות בכל הנוגע לאבטחת מידע ברשת.

בשנת 2006 הוקם ארגון Council PCI בו שותפות בו 5 חברות אשראי בינלאומיות, והן קבעו את תקן אבטחת המידע PCI שנועד להגן על פרטי האשראי של הצרכנים בגלישה וקניות ברשת האינטרנט. מטרתו של הארגון הזה הוא לפתח, להפיץ ולעדכן את התקן המחייב היום כל חנות מסחר אלקטרוני עם המלצות בהתנהלות עם כרטיסי אשראי ואבטחת מידע באתר.

גם הניסיון עושה את שלו ורבים מצרכני האינטרנט שעושים קניות שונות ומגוונות אונליין באינטרנט, הם לרוב לקוחות חוזרים ברשת מהעובדה הפשוטה שפרטיהם האישיים נשמרו, לא נגרם להם כל נזק, ומה יותר קל ופשוט בהליך רכישה מקוונת כשכל מה שאתה צריך זה רק לגלוש, להשוות מחירים, להחליט ולבחור – והנה המוצר החדש שתמיד רצית כבר בדרך אליך.

לבדוק מחירים בקלות ולרכוש בראש שקט

מרבית מאיתנו הישראלים אוהבים לקנות והרבה, זה הרי דבר ידוע – אנחנו גם אוהבים לרכוש מה שניתן באופן מהר, זריז ונוח ואלו בדיוק המאפיינים שמספקת חווית הקנייה באינטרנט, כאשר בלחיצה על מקש אנו יכולים למצוא כל מה שעולה בראשנו, ועל הדרך גם לעשות השוואות מחירים יסודית כדי לדעת שקנינו את המוצר המתאים ביותר עבורנו במחיר הכי משתלם.

מבחינת הליך השוואות המחירים האהוב עלינו כישראלים, המספרים מראים כי כ-65% מבעלי הטלפונים הניידים החכמים, עורכים השוואות מחירים דרך מכשיר הסלולאר שלהם, כשהם מבקרים בחנויות פיזיות וגם באתרי השוואות המחירים הפופולאריים ברשת בעידן בו השקיפות היא מילת המפתח והמחיר הוא מרכיב מרכזי ביותר. אתרי השוואות המחירים מאפשרות לצרכנים ברשת לקבל מושג על קטגוריה שלמה של מוצרים, להבין מה חדש, מה הפונקציות של כל מוצר ומוצר ולעשות את הבחירה הנכונה ביותר בהתאם לצרכים שלכם. בביקור בחנות פיזית, לעולם לא יהיה ניתן להציג כמות כה נכבדה של מותגים כמו שניתן לעשות בחנות מסחר מקוונת ברשת.

חוויית קנייה שקולה ובטוחה

אפשרויות הרכישה הרבות והמגוונות ברשת הפכו את חווית הקנייה למעט יותר שקולה ומחושבת – כאשר אתם נכנסים לחנות פיזית אתם יכולים להתלהב ממוצר כלשהו ולהחליט לרכוש אותו בעוד שאם למשל תיכנסו לאתר של מוצרי חשמל ברשת, תוכלו לראות בנוחות ובקלות את תצוגת כלל המוצרים והדגמים המוצעים, לקחת את הזמן שלכם, לבצע חישובים רלוונטיים, לעשות השוואות מתאימות, לראות עוד מוצרים באותו רף ואיכות שאתם מחפשים בחנויות נוספות מבלי להתרוצץ במרכזי קניות הומי אדם. כשאתם עושים זאת, “ההתלהבות” של השופינג מתאזנת לטובה, הקנייה היא יותר שקולה, נוחה ומחושבת ולכן גם תהיה קרוב לוודאי קנייה מוצלחת, בסופו של דבר.

מעבר להשוואות מחירים ולקבלת מידע מקצועי, נגיש ומפורט על מוצרים שונים שמעניינים אותנו, אין כמו חוות דעת של אנשים שרכשו וממליצים או לא ממליצים על מוצר מסוים. היום כמעט על כל מוצר ניתן לראות ולבחון ברשת חוות דעת שונות שנותנות לנו כצרכנים מידע חיוני, מידע שלרוב יסייע לנו בשיקולים שלנו לגבי המוצר. אם פעם נהגנו לקבל המלצות מחברים על חנויות או בעלי מקצוע, אזי היום מרבית המידע המתבקש זמין לכל ברשת, ואם אתם מחפשים למשל מכונת כביסה טובה וחסכונית או מקרר אמין ויוקרתי, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לחפש עליו חוות דעת מתאימות ולהתעמק בממצאים.