בניית אתר מכירות – הצעדים החשובים

אם בעבר בניית אתרים באינטרנט הסתכמה בהעלאה של כמה דפי HTML לשרתים וירטואליים, הרי שהיום עם ההתפתחות הטכנולוגית בתחום שבאה לידי ביטוי ברוחבי פס גדולים יותר ואפליקציות אינטרנט חדשות, האינטרנט הפך למעין מרחב מקביל לעולם הפיזי שלנו, בו כל פעולה המוכרת לנו בחיי היום-יום מתרחשת גם באינטרנט.

אנשים מכירים באינטרנט, משלמים חשבונות באינטרנט וכמובן מוכרים וקונים באינטרנט. מסחר אלקטרוני הוא מאותם תחומים שתופסים תאוצה מסחררת ברשת, ונראה כי אין היום אף פריט סחורה שלא ניתן לרכישה ברשת, החל מפרחים, מתנות, מוצרי חשמל, חופשות בחו”ל ועד למט”ח, מניות ואפילו חביות נפט. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לדמיין מוצר מסוים ובמהרה תמצאו אותו ברשת.

בפועל אם נחשוב לרגע, זה ממש לא מפתיע, למה שאדם כזה או אחר העוסק במסחר לא יפתח לעצמו חנות וירטואלית אונליין שתציע את מרכולתו 24/7 לכל דורש?
אתם מכירים מישהו שיכול להגיד לא לפתיחת ערוצי שיווק חדשים, מקסום מכירות, גישה לקהלי יעד בכל מקום גאוגרפי ועוד בהשקעה שבמונחים של ה-“עולם האמיתי בחוץ” היא מזערית למדי?
הרי פעם, בעבר הלא ממש רחוק, רק אימפריות מסחריות כמו Amazon ו-eBay יכלו להרשות לעצמן לפתוח אתר מכירות באינטרנט. היום, כאמור, כל אדם יכול לפנות לחברת בניית אתרים ולפתוח אתר מכירות משלו. עם זאת, קיים הבדל גדול בין הקמת אתר מכירות להקמת אתר מכירות מצליח. הנה כמה כללים פשוטים שיכולים לעשות בדיוק את ההבדל הקריטי הזה.

הכללים המרכזיים בדרך לאתר מכירות מצליח

1. תהליך קנייה פשוט: המטרה שלנו היא שפעולת הקנייה תהיה פשוטה ככל שניתן.
לקוחות שמסתבכים עם תהליך הקנייה פשוט יעדיפו לעבור לאתר מכירות אחר וסביר להניח שאתם לא מעוניינים בכך.

2. אמינות ושקיפות: אמינות היא גורם מפתח להצלחה מסחרית – היו אמינים ורק תרוויחו מכך.
וודאו שהצעת המחיר שלכם חפה מעלויות סמויות כמו מע”מ ועלויות משלוח, ושהגולש אכן מאשר את העלויות במלואן לפני הרכישה.

3. סליקה ותשלום: מכירות דורשות כידוע לכל בסופו של דבר תשלום, רצוי בהליך נוח, זמין ומאובטח –
ודאו שאתם אכן מסוגלים לקלוט באתר המכירות שלכם מגוון גדול ככל שניתן של אמצעי תשלום, קרי כרטיסי אשראי מסוגים שונים וארנקים אלקטרוניים דוגמת PayPal.

4. שרות לקוחות: כבר דיברנו קודם על אמינות והוגנות, שרות לקוחות ותמיכה טכנית הם חלק מהמשוואה הזאת.
לקוחות שייהנו מהשרות שלכם יחזרו לקנות אצלכם שוב ושוב וגם ימליצו עליכם לחבריהם.
המשמעות של כך היא שעליכם לספק אמצעי ליצירת קשר לצורכי שרות שיהיה רלוונטי גם אחרי שלב הקנייה.

5. האתר כפני העסק: ועוד דבר קטן, אל תתפשרו על איכות עיצוב האתר ובנייתו. אנשים לא יקנו בחנות שנראית חובבנית.
ודאו שאתם עובדים עם חברת בניית אתרים מקצועית שתעשה עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר, לשביעות רצונכם המלאה.

צוות “חנות אקספרס” ישמח להעניק לכם אתר מכירות מושקע העונה לכל הדרישות ומותאם לצרכים השיווקיים שלכם –
פנו אלינו כבר עכשיו דרך עמוד “צור קשר” באתר לכל שאלה, סוגיה ובקשה או חייגו 072-2777267